אקוניס: "עלינו להשלים את החקיקה הביטחונית"

אסתי פלד No Comments on אקוניס: "עלינו להשלים את החקיקה הביטחונית"

שר המדע אופיר אקוניס במהדורה המרכזית: "הצעדים הנדרשים הם השלמת תהליכי החקיקה מחוייבי המציאות – גם גירוש מחבלים וגם הריסת הבתים ועונש מוות למחבלים – חייבים לבוא לידי ביטוי מהיר מאוד"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המדע אופיר אקוניס (הליכוד), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לגל הטרור: "אנחנו בגל של פיגועים שחייב להיקטע מיד. הצעדים הנדרשים הם השלמת תהליכי החקיקה מחוייבי המציאות – גם גירוש מחבלים וגם הריסת הבתים ועונש מוות למחבלים – חייבים לבוא לידי ביטוי מהיר מאוד. בנושא הקמת יישובים – אנחנו צריכים להקים ולאשר יישובים בכל ארץ ישראל כולל ביו"ש".

הוא התייחס גם לביקורת של רה"מ לשעבר בנט על כך שאישרו לטענתו את אותו תקציב עליו מתחו בליכוד ביקורת בזמן הממשלה הקודמת: "התקציב שאישרנו שונה לחלוטין מזה שהיה בממשלת בנט. יש כאן הגדלה של תקציבים לחינוך חינם, הגדלת משרד החדשנות. העברה של כספים לטובת משטרת ישראל ועוד. יש פה שינוי יסודי בתפיסה הכלכלית".

על הרפורמה המשפטית: "כל מרכיבי הקואליציה תומכים ברפורמה. אנחנו רוצים לחזקת את הדמוקרטיה ועקרון הפרדת הרשויות; השמאל מצטיין בארגון הפגנות ממומנות".

אקוניס שב והתייחס לגל הטרור: "כשהתחננו בפני השמאל לא לתת לפלסטינים רובים צחקו עלינו. פרס אמר אתם אנשי האתמול. רבין קרא לנו סייענים של החמאס. נטפל בפירות הבאושים של זה".



0 תגובות